فیس بک انکارپوریشن کو فی الحال میٹا کہا جاتا ہے، تنظیم
نے جمعرات کو کہا کہ ایک ری برانڈ میں جو "میٹاورس" کی تعمیر پر روشنی
ڈالتا ہے، ایک عام ورچوئل آب و ہوا جس پر یہ شرط لگاتا ہے وہ پورٹیبل ویب کا
متبادل ہوگا۔نام کی تبدیلی اس وقت آئی ہے جب دنیا کی سب سے بڑی آن لائن میڈیا
آرگنائزیشن قانون سازوں اور کنٹرولرز کی جانب سے اپنی مارکیٹ پاور، الگورتھمک
انتخاب اور اپنی انتظامیہ پر بدسلوکی کی پولیسنگ پر ردعمل کا مقابلہ کرتی ہے۔
صدر مارک زکربرگ نے تنظیم کی لائیو سٹریم شدہ ورچوئل
اور توسیع شدہ حقیقت میٹنگ میں بات کرتے ہوئے کہا کہ نیا نام اس کے نام کی ویب پر
مبنی میڈیا ایڈمنسٹریشن کے بجائے وسائل کو میٹاورس میں ڈالنے کے کام کی عکاسی کرتا
ہے، جسے فیس بک کہا جاتا رہے گا۔میٹاورس ایک اصطلاح ہے جو تیس سال قبل المناک کتاب
"سنو کریش" میں تصنیف کی گئی تھی اور اس وقت سلیکن ویلی میں شور مچایا
جا رہا ہے۔ یہ وسیع پیمانے پر ایک مشترکہ ورچوئل ڈومین کے امکان کی طرف اشارہ کرتا
ہے جسے مختلف گیجٹس استعمال کرنے والے افراد حاصل کر سکتے ہیں۔
زکربرگ نے کہا، "اس لمحے، ہماری تصویر ایک شے سے
اتنی مضبوطی سے جڑی ہوئی ہے کہ یہ کسی بھی طرح سے، شکل یا شکل میں ان تمام چیزوں
کا پتہ نہیں لگا سکتی جو ہم آج کر رہے ہیں، بعد میں چھوڑ دیں۔تنظیم، جس نے بڑھی
ہوئی اور بڑھی ہوئی حقیقت کو شدت سے پیش کیا ہے، نے کہا کہ یہ تبدیلی اس کی متنوع
ایپلی کیشنز اور اختراعات کو ایک نئے برانڈ کے تحت متحد کر دے گی۔ اس نے کہا کہ وہ
اپنی کارپوریٹ تعمیر کو تبدیل نہیں کرے گا
ٹیک گولیاتھ، جو کہ تقریباً 2.9 بلین ماہانہ کلائنٹس کی
اطلاع دیتا ہے، نے حال ہی میں دنیا بھر کے حکام اور کنٹرولرز کی جانب سے بڑھتے
ہوئے امتحان کا سامنا کیا ہے۔سب سے حالیہ بحث میں، مخبر اور سابقہ فیس بک کے
نمائندے فرانسس ہوگن نے ریکارڈ پھیلائے جس کے بارے میں اس نے کہا کہ تنظیم نے
کلائنٹ کی حفاظت پر فائدہ اٹھایا۔ ہوگن نے دیر سے امریکی سینیٹ کی ذیلی کمیٹی اور
برطانیہ کی پارلیمنٹ میں حکام کے سامنے تصدیق کی ہے۔ اس ہفتے سے قبل زکربرگ نے کہا
تھا کہ ریکارڈز کا استعمال ایک "بوگس تصویر" پینٹ کرنے کے لیے کیا جا
رہا ہے۔
تنظیم نے ایک بلاگ اندراج میں کہا ہے کہ وہ یکم دسمبر
کو اپنے محفوظ کردہ نئے اسٹاک ٹکر، MVRS کے
تحت تبادلہ شروع کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔ جمعرات کو، اس نے کیلیفورنیا کے مینلو
پارک میں اپنے بیس کیمپ میں ایک اور نشان کا ان جس سے اس کی منظوری کی جگہ "جیسے
نیلے رنگ کی بے حد شکل والا لوگو۔
جمعرات کو فیس بک کے حصص 1.5 فیصد زیادہ $316.92 پر بند
ہوئے۔
جمعرات کو مینلو پارک میں فیس بک بیس کیمپ کے باہر فیس
بک کی بنیادی تنظیم کا نیا نام "Meta" کے
لیے حال ہی میں ظاہر کیے گئے لوگو کے سامنے موجود مہمان۔ - اے ایف پی
بے رنگ بدنامی
فیس بک نے اس موجودہ ہفتے کے لیے کہا ہے کہ اس کا سامان
ڈویژن Facebook ریئلٹی
لیبز، جو AR اور VR کی کوششوں کے لیے جوابدہ ہے، ایک
مختلف انکشاف کرنے والے یونٹ میں تبدیل ہو جائے گا اور اس میں اس کی دلچسپی موجودہ
سال کے تمام کام کرنے والے فائدے میں تقریباً 10 بلین ڈالر کی کمی کر دے گی۔
اس سال، تنظیم نے اس یونٹ میں ایک آئٹم گروپ بنایا جس میں
میٹاورس کو صفر کر دیا گیا اور اس نے کام سے نمٹنے کے لیے اگلے پانچ سالوں کے
دوران یورپ میں 10,000 نمائندوں کو شامل کرنے کے لیے دیر سے اعلان کردہ ڈیزائن
بنائے۔
ٹیک ڈسٹری بیوشن دی انفارمیشن کے ساتھ ایک میٹنگ میں،
زکربرگ نے کہا کہ انہوں نے سی ای او کے عہدے سے دستبردار ہونے کے بارے میں نہیں
سوچا ہے، اور اس یونٹ کو بند کرنے کے بارے میں "حقیقی طور پر" ابھی تک
نہیں سوچا ہے۔
اس ڈویژن کو فی الحال ریئلٹی لیبز کہا جائے گا، اس کے
سربراہ اینڈریو "بوز" بوس ورتھ نے جمعرات کو کہا۔ تنظیم اسی طرح اپنے VR ہیڈسیٹ کے لیے
Oculus مارکنگ کو استعمال کرنا چھوڑ دے گی، بجائے
اس کے کہ انہیں "Meta" آئٹمز
کہیں۔نام کی تبدیلی، وہ انتظام جس کے لیے پہلی بار ورج نے تفصیل سے بتایا تھا، فیس
بک کے لیے ایک اہم ری برانڈ ہے، لیکن یہ پہلا نہیں ہے۔ 2019 میں اس نے تنظیم اور
اس کے سماجی اطلاق کے درمیان فرق کرنے کے لیے ایک اور لوگو بھیجا۔
تنظیم کے موقف نے حال ہی میں مختلف شاٹس کو برداشت کیا
ہے، بشمول کلائنٹ کی معلومات کے ساتھ اس کے برتاؤ اور اس کے غلط استعمال کی پولیسنگ
جیسے فلاح و بہبود، بولنے کا سفاکانہ انداز اور نفرت انگیز گفتگو۔ یو ایس فیڈرل ٹریڈ
کمیشن نے اسی طرح ایک عدم اعتماد کا دعویٰ دستاویز کیا ہے جس میں مسابقتی طریقوں
پر زور دیا گیا ہے۔
اعدادوشمار کی سروے کرنے والی فرم فورسٹر کے ریسرچ چیف
مائیک پرولکس نے کہا، "جبکہ یہ فیس بک کی بنیادی تنظیم کو اس کی قائم کردہ ایپلیکیشن
سے پہچان کر خلل کو کم کرنے میں مدد کرے گا، لیکن نام کی تبدیلی تنظیم کو اذیت دینے
والے بنیادی مسائل کو کہیں بھی ختم نہیں کرتی ہے۔"
جارج ٹاؤن یونیورسٹی
McDonough School of Business کے ایک شوکیز استاد
پرشانت مالویہ نے کہا کہ ویڈیو کالنگ گیجٹ پورٹل جیسی اشیاء سے بھی فیس بک کا نام
ختم کرنے کے ڈیزائن سے پتہ چلتا ہے کہ تنظیم قابل ذکر تحقیقات کو اپنی باقی ایپلی
کیشنز کو نقصان پہنچانے سے روکنے کے لیے بے چین ہے۔
زکربرگ نے کہا کہ "ماضی" کے لیے یونانی لفظ
سے آنے والا نیا نام اس بات کی نمائندگی کرتا ہے کہ اس کی تعمیر کے لیے کچھ اور
ہے۔ ٹویٹر انکارپوریشن کے سی ای او جیک ڈورسی نے جمعرات کو ایک متبادل تعریف کو ٹویٹ
کیا "خود کو یا اس طرح کے شوز کی طرف اشارہ کرتے ہوئے؛ خود حوالہ"۔
زکربرگ نے کہا کہ نیا نام اس بات کا بھی آئینہ دار ہے
کہ طویل سفر کے دوران، گاہکوں کو تنظیم کی مختلف انتظامیہ کو استعمال کرنے کے لیے
فیس بک کا استعمال نہیں کرنا پڑے گا۔
2015
میں، Google نے Alphabet Inc کے نام سے ایک اور ہولڈنگ
آرگنائزیشن بنانے کے لیے دوبارہ ڈیزائن کیا، جیسا کہ معروف ویب سرچ ٹول نے خود سے
چلنے والی گاڑیاں، تیز رفتار براڈ بینڈ جیسے نئے شعبوں میں توڑ پھوڑ کی اور اپنے
کلاؤڈ کاروبار کو بڑھا دیا۔ اسنیپ چیٹ نے 2016 میں اسنیپ انکارپوریشن کو بھی ری
برانڈ کیا، اسی سال اس نے اپنی گہری چشموں کا پہلا جوڑا بھیجا تھا۔
فیس بک، جس نے اس سال
Ray-Ban کے ساتھ اپنے ہوشیار شیشوں کا جوڑا روانہ کیا،
کنیکٹ کے دوران بڑی تعداد میں نئے AR اور VR آئٹم کی تازہ کاری کی اطلاع دی۔ اس نے
اپنے Oculus VR ہیڈسیٹ
کا استعمال کرنے والے افراد کے لیے فیس بک میسنجر کا استعمال کرنے والے ساتھیوں کو
کال کرنے اور افراد کے لیے دوسروں کو اپنے گھر کی سماجی شکل میں خوش آمدید کہنے کا
ایک طریقہ شامل کیا، جس کا نام "Skyline Home" ہے۔
زکربرگ نے اس کے ویڈیو ڈیمو بھی دکھائے کہ میٹاورس سے کیا
مشابہت ہو سکتی ہے، جس میں لوگ علامت کے طور پر انٹرفیس کر رہے ہیں اور مختلف
جگہوں اور ٹائم فریموں کی جدید شکلوں پر بھیجے جا رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ میٹاورس
پر سیکیورٹی اور تحفظ کے پیش نظر کام کیا جائے گا۔
Comments
Post a Comment